Załącznik nr 2 do zasad udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej
kwoty 130 000 zł netto
Przedszkole Miejskie nr 11
ul. Hajduki 14
41-600 Świętochłowice Świętochłowice, 5 listopada 2024 r.
znak sprawy: PM11.341.1.2024
Zapytanie ofertowe dotyczące zamówienia pn.:
„Siłownia plenerowa - Przedszkole Miejskie nr 11”
Nazwa: Przedszkole Miejskie nr 11
Nip.: 6271263660
Regon: 271509720
Tel.: 322453823
Mail: sekretariat@pm11.swietochlowice.pl
Adres strony internetowej Zamawiającego: www.pm11.swietochlowice.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, którego wartość nie przekracza równowartości kwoty 130 000,00 wyrażonej w złotych polskich (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń siłowni plenerowej w ogrodzie Przedszkola Miejskiego nr 11 w Świętochłowicach.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 37410000 - sprzęt sportowy do uprawiania sportów na świeżym powietrzu, 451127208 - roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia lub zakresu usługi (specyfikacja):
Przedmiotem zamówienia jest „Siłownia plenerowa - Przedszkole Miejskie nr 11”
Plenerowa siłownia składa się z następujących elementów:
Urządzenia siłowni wykonane z elementów stalowych, ocynkowanych, malowanych proszkowo farbami odpornymi na warunki atmosferyczne, śruby ze stali nierdzewnej, zabezpieczone zaślepkami z tworzywa sztucznego, odpornego na warunki atmosferyczne, siedziska wykonane z płyt HDPE, odpornych na warunki atmosferyczne, każde z urządzeń będzie posiadało instrukcję użytkowania.
Ponadto siłownia będzie wyposażona również w regulamin użytkowania.
Wykonawca zobowiązuje się do dostawy i montażu urządzeń na wskazanym przez zamawiającego terenie.
Elementy siłowni muszą posiadać atesty zgodne z Polską Normą. Urządzenia muszą być bezpieczne i odpowiednie dla dzieci w wieku przedszkolnym. Poszczególne elementy siłowni plenerowej muszą posiadać tabliczki znamionowe.
1. Czas wykonywania usługi: zgodnie z podpisaną umową. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3.
2. Czas związania ofertą: 30 dni.
3. Usługa świadczona będzie przez Wykonawcę: dostawa i montaż elementów siłowni plenerowej.
4. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie na podstawie prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę w terminie 14 dni od daty otrzymania jej przez Zamawiającego. Warunkiem wystawienia faktury przez Wykonawcę jest zrealizowane zamówienie.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Zamawiający dopuści do udziału w postępowaniu Wykonawcę, który:
1. Posiada aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności gospodarczej co najmniej w zakresie zbierania odpadów po zużytych materiałach eksploatacyjnych i jest wpisany do rejestru prowadzonego przez Marszałka Województwa zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.) oraz z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska w sprawie mechaniczno-biologicznego przetwarzania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z dnia 28 grudnia 2022 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 56),
2. Złoży ofertę wraz z dokumentem, potwierdzającym należyte wykonanie usługi - wykaz usług (zał. nr 2).
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Przygotowanie oferty przez Wykonawcę.
1. Wykonawca winien prowadzić zarejestrowaną działalność gospodarczą.
2.Złożona oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem Zamówienia.
3.Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione
do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub w innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez pełnomocnika Wykonawcy.
4.Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument wchodzący w skład oferty lub złożony z ofertą sporządzany w języku innym niż Polski musi być złożony z tłumaczeniem na język Polski.
5.Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem oferty.
6.Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do wyjaśnienia treści oferty lub
złożonych dokumentów i oświadczeń oraz wezwania do uzupełnienia brakujących dokumentów. Formularz ofertowy nie podlega uzupełnieniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
VII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1.Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2.Ofertę należy przesłać w formie elektronicznej na adres: sekretariat@pm11.swietochlowice.pl
3.Ofertę należy przesłać w terminie do dnia 12 listopada 2024 r.
4.Dane osoby do kontaktu w sprawie ogłoszenia: Aneta Koenig, 506811028
VIII. INFOROMACJA O WYBORZE OFERTY/UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
1.Zamawiający informuje Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail. Pozostali Wykonawcy otrzymają informację o tym, że ich oferta nie została wybrana drogą elektroniczną na adres e-mail.
2.Zamawiającemu przysługuje prawo pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia bez podawania uzasadnienia.
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do wyjaśnienia treści oferty.
4.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę:
1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1138 z późn. zm.),
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1599 z późn. zm.)
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1745),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1;
3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
5) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2022 r. poz. 2581 z późn. zm.), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
5. który udaremnia lub utrudnia stwierdzenie przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywa ich pochodzenie, w związku z brakiem możliwości ustalenia beneficjenta rzeczywistego, w rozumieniu art. 2 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 z późn. zm.).
IX. KRYTERIA WYBORU OFERT
Zamawiający wybierze ofertę zawierającą najniższą cenę, ustaloną zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego.
X. KLAUZULA INFORMACYJNA Z RODO.
Zgodnie z art. 13 RODO oraz z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) zamawiający informuje, iż:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Przedszkole Miejskie nr 11 z siedzibą w Świętochłowicach przy ul. Hajduki 14.
2. Inspektorem ochrony danych wyznaczonym przez Administratora jest Pan Tobiasz Brachaczek, z którym kontaktować można się poprzez adres e-mail: iod@mamrodo.pl lub telefonicznie: 32 438 68 06.
3.Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenia złożonych ofert w związku z prowadzeniem zapytania ofertowego dotyczącego dostawy i montażu urządzeń siłowni plenerowej. Podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest działanie przed zawarciem umowy oraz realizacja obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO). Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest art. 97 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z realizacją art. 32 pkt 5,6 oraz art. 39 pkt 2,3,4 i 5 ustawy z dnia 14.12.2016r. Prawo oświatowe.
4. W przypadku zawarcia umowy dane będą przetwarzane w celu jej realizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO) oraz ustalenia, obrony lub dochodzenia ewentualnych roszczeń co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
5. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne w celu rozpatrzenia złożonych ofert, po tym czasie zgodnie z art. 97 ustawy Prawo zamówień publicznych przez 4 lata. W przypadku zawarcia umowy przez okres obowiązywania umowy, a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczegółowymi.
6. Przysługuje Państwu prawo do:
1)żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych,
2) ich sprostowania (poprawiania), które nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
3) usunięcia danych osobowych
4) ograniczenia przetwarzania danych osobowych, które nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
5) wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.
6) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016.
7. Podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a konsekwencją nie podanie danych będzie brak możliwości rozpatrzenia Państwa oferty.
8. Dostęp do Państwa danych będą mieli upoważnieni pracownicy administratora w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych oraz osoby fizyczne bądź prawne, z którymi zostanie zawarta umowa na świadczenie usług w ramach weryfikacji ofert.
9. Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu i nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
Załączniki :
1. formularz ofertowy (zał. nr 1),
2. wykaz usług (zał. nr 2)
3. wzór umowy (zał. nr 3)
4. specyfikacja (zał. nr 4),
Zatwierdzam z dołączoną dokumentacją
Świętochłowice, 5 listopada 2024 r. ………………………………….
(data) ( podpis i pieczątka Dyrektora jednostki)
Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego
znak sprawy: ……………………
|
pieczęć wykonawcy
………………………………………………………..
(miejscowość i data)
Formularz ofertowy
dot. zapytania ofertowego na …………………………….. w okresie od - do …………………r.
Nazwa Wykonawcy ……………………………….
Adres ………………………………………………
Nr telefonu …………………………………………
NIP …………………………………………………
Adres e-mail ………………………………………..
Imię i nazwisko …………………………….……………..
Telefon ……………………………………………………
Adres e-mailowy ………………………………………….
…………………………………………..netto zł.
………………………………………… brutto zł.
w terminie ……………………………………
zapytania ofertowego.
…………………………. dnia …………………………………………… podpis wraz z pieczęcią osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
znak sprawy: ………………………
|
pieczęć wykonawcy
WYKAZ USŁUG
Składając ofertę do zapytania ofertowego na realizację zadania pn.: „…………………………………………………………….” oświadczamy, że spełniamy warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, co potwierdzamy usługami wskazanymi w poniższej tabeli, a ich wykonanie i prawidłowe ukończenie potwierdzamy załączonymi dokumentami uprzednich zamawiających:
Lp. |
Przedmiot usług (należy podać zakres rzeczowy) |
Nazwa Zamawiającego |
Wartość zamówienia w okresie 6 miesięcy (zł brutto) |
Termin (podać dokładne daty rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usługi) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. |
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
…………………………………………
podpis wraz z pieczęcią osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Przedszkole Miejskie Nr 11